
Vårens kampanje - bruk også disse to annonsene
Vårens kampanje, som fokuserer på redaktøren og den redaksjonelle kvaliteten, har blitt tatt godt i mot. Husk også at kampanjen inkluderer to annonser til.
Vi ønsker alle å bidra til å få frem kvaliteten i redaktørstyrte medier og viktigheten av vårt arbeid. Denne våren gjør vi det med blant annet "redaktørannonser". Mange av Fagpressens redaktører har benyttet seg av dette, og har fått laget personlig tilpassede annonser.
Vårkampanjen inneholder to annonser til
Vi har én annonse som spiller på at forholdet mellom redaksjon og leser fortsatt vil være like god og viktig. Selv etter papirets bortgang...
Den andre annonser går på at dere i redaksjonene løfter viktige saker for leserne. Dette er illustrert med et bilde av stortingssalen.
Alle papirannonsene er tilrettelagt for å kunne supplere med egen logo - eller de kan fint brukes kun med Fagpressens logo.
Les mer om vårens annonsekampanje her, og bestill eller last ned annonsene.