
Annonsekampanje 2025
Nå lanserer vi en ny kampanje der vi setter deg og den redaksjonelle kvaliteten i fokus!
Gode Fagpressen-redaktør!
Nå lanserer vi en ny kampanje der vi setter deg og den redaksjonelle kvaliteten i fokus!




Til høyre ser du to eksempler fra redaktør Ellen Beate Dyvi og Den norske tannlegeforenings Tidende. Kampanjen er tilrettelagt for ditt bilde, navn og logo i deres blad. Dette er en personlig annonse hvor redaktøren betrygger og samtidig får frem dedikasjon og faglig tyngde som redaksjonene leverer daglig.
Fokus i teksten er den kvaliteten dere leverer kjerneleserne (i mange tilfeller medlemmer), og at dere kommer til å fortsette å levere den samme dedikerte kvaliteten på mobil.
Hvis du ønsker å bruke en av disse annonsene, sender du et godt bilde i god kvalitet (300 dpi) og logoen til Camilla Briså på cgb@fagpressen.no. Ferdig annonsemateriell kommer deretter i retur!
Ellen Beate har samtykket til å bli brukt i annonsemateriellet.
Vi har også en annonse som spiller på at forholdet mellom redaksjon og leser/medlem fortsatt vil være like god og viktig. Selv etter papirets bortgang...!
...Den siste annonsen går på at dere løfter viktige saker for lesere/medlemmer. Det er illustrert med Stortingssalen.
Alle print-annonsene er tilrettelagt for å kunne supplere med egen logo - eller de kan brukes kun med Fagpressen-logo.
Her er filene, klare til å lastes ned:
Annonse med Stortinget og løfting av viktige saker - sett gjerne inn egen logo
Annonse med bryllup og til papirdøden IKKE skiller oss ad - sett gjerne inn egen logo