Salgsstyring, Ideo Solutions og TU

Salgsstyring, Ideo Solutions og TU

Del: 

Salgsstyringen må du gjøre uansett. Gjør det rimeligere og mer effektivt med et velprøvd og integrert system for medier.

  • Et brukervennlig system for dine selgere for å registrere salg og medieplan, hvor ledelsen enkelt kan registrere budsjetter og mål
  • Integrasjon med DITT CRM der kundeinformasjonen samles på ett sted (CRM kan også tilbys)
  • Publisering av annonsemateriale etter medieplanen i DINE spesifikke produksjonssystemer gjennom effektiv integrasjon og kommunikasjonsløsninger
  • Integrasjon med DITT økonomisystem for rask regnskapsføring og fakturering, med en medietilpasset periodiserings-løsning
  • Sales-track gjennom et intuitivt rapporteringssystem, skreddersydd for DITT provisjonssystem for selgerne
  • Rask respons på dine support-henvendelser med svært gunstig timepris for utvikling av DINE tilpasningsbehov
  • Løpende utvikling av systemet i takt med endringer i eksternt miljø får du med på kjøpet

Ideo tilbyr i samarbeid med Teknisk Ukeblad redusert lisensavgift til Fagpressens medlemmer for tjenesten. Individualisering kommer som oppstartskostnad med en svært attraktiv timepris. Vi du presisere budsjettet for din drift?

Kontakt oss gjerne, så avtaler vi et møte og foretar en kostnadsfri kartlegging av dine arbeidsprosesser og systemer med tilbud på en oppstartsintegrasjon med Sales Ledger som knutepunkt!

Klikk her for mere informasjon og tilbud for fagpressens medlemmer

Dette sier en av brukerne våre:

Eirik Solheim
eirik.solheim@tu.no
tel. 908 24 140

Eirik er Salgsdirektør i Teknisk Ukeblad Media AS og Mediehuset Tek.

 

Kurs og arrangementer

Dato: 
Torsdag 01. jun
Kl.: 
17:00
Passer for: 
Redaktører
Journalister
Markedsførere
Annonseselgere
Utgivere

 

Årets vinnere av Fagpresseprisene skal kåres. Og så blir det fest!
Ta med deg dine kolleger til Månefisken, og bli med på feiringen av det aller beste i Fagpressen.

Dato: 
Mandag 12. jun
Kl.: 
08:00 til 10:00
Passer for: 
Redaktører
Journalister
Markedsførere
Annonseselgere
Utgivere

Ny personvernlov trer i kraft fra 25. mai 2018. Trolig kommer også ny ePrivacy-lov fra samme tidspunkt. Begge deler stiller nye krav til hvordan Fagpressen og Fagpressens medlemmer håndterer medlems- og abonnementsbaser.